:format(webp)/nginx/o/2022/01/04/14292701t1h6a1e.jpg)
Euroopa haridusministrite kohtumisel seati prioriteediks digioskused, õpilüngad ja vaimne tervis, kirjutab haridus- ja teadusminister Liina Kersna (Reformierakond).
Euroopa haridusministrite kohtumisel seati prioriteediks digioskused, õpilüngad ja vaimne tervis, kirjutab haridus- ja teadusminister Liina Kersna (Reformierakond).
Euroopa Liidu haridusministrite viimasel kohtumisel aasta lõpus arutasime, mida on oluline hariduses pandeemia tingimustes silmas pidada. Kohtumiste tulemusel valmisid soovitused hariduse korraldamiseks koroonakriisist mõjutatud oludes, pidades oluliseks õpilaste ja õpetajate digioskuste jätkuvat arendamist, õpilünkade tasandamist ja kooliperede vaimse tervise toetamist. Kõik need teemad on meil Eestis juba ka fookuses.