Kaasava hariduse põhimõte on tuua erivajadusega lapsed tavakooli. FOTO: Arvo Meeks/Lõuna-eesti Postimees

Kaasaval haridusel on oht taanduda pelgaks formaalsuseks, kui kaasamisse enesesse ei kaasata kogu tugipotentsiaali, kirjutavad Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi eripedagoogika lektor Tiiu Tammemäe ning kaasava hariduse ja eripedagoogika kaasprofessor Piret Soodla.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kaasav haridus on osa kaasavast ühiskonnast, kus igale liikmele leitakse otstarbekas rakendus. Me vajame arste ja koristajaid, õpetajaid ja nõudepesijaid, visionääre ja maasikakorjajaid. Ning on oluline, et me kõik teaksime, mis on kellegi pädevus, ja mõistaksime üksteise väärtusi.