Füüsika kui etalonloodusteadus lähtub Waldorfi pedagoogikat hingestava maailmapildilise suundumuse vastandtendentsist, kirjutab oma õpetajateed meenutav Mihkel Kunnus.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Sattusin Tartu Waldorfgümnaasiumisse füüsikaõpetajaks täiesti juhuslikult. Aastal 2005, kui nad otsisid füüsikaõpetajat, elasin koolimajast paari kiviviske kaugusel ja osakoormusega töö sobis Tartu Ülikooli keemiaõpingute kõrvalt hästi. TWGsse jäin aastani 2017 ja läbisin vahepeal Tartu Ülikooli pedagoogikakursuse.

Tagantjärele tarkusega võin öelda, et mul oli toona üsna selgepiiriline maailmavaade, niivõrd väljakujunenud, kui kahekümnendate eluaastate alguses olla saab. See oli reduktsionistlik positivism.