Juuni lõpus saatis Omniva eeldatavasti kohalike omavalitsuste valimistel kandideerijaile kirja, milles teavitas poliitreklaami laialikandmise võimalustest sügisesel valimisperioodil. Mõnusalt hoogsas stiilis pöördumine andis poliitikuile teada, et poliitreklaami käsitletakse mittestandardse teenusena ja viiakse adressaatideni lahtiselt, teistest reklaamidest eraldi. Teenus oli üsna odav (alates 2,22 sendist tükk) ja tööd lubati teha kiirelt: postkastidesse jõuab reklaam kolme tööpäeva jooksul, kusjuures neile, kes otsustavad teele panna üle 50 000 saadetise, tõotati 29-protsendist hinnasoodustustki. Lisatasu eest pakuti aga eriteenuseid kuni sihtrühma valikuni välja.
Tellijale
Krister Kivi: AS Eesti Rämpspost (2)
See, kui läbimõeldult ja varakult Omniva valimisteks valmistuma hakkas, avaldas muljet. Võis mõista, et tegu on riigiettevõttele olulise projektiga. Mis sest, et vist peaaegu keegi ei taha tegelikult oma postkastist avastada neid libedaid trükiseid, millel Photoshopi abil läikima löödud fotod ja sageli veel ebausutavamalt mõjuvad hüüdlaused. Kujutan ette, et paljud oigavad järjekordset reklaamilaadungit kastist välja koukides valjult ja viskavad selle kraami siis ära vähem kui kümne sekundiga.