Ühe suurema muudatusena on seda võimalik jaevõrgust osta terve nädala jooksul: meie senine nädalavahetuse väljaanne korjati müügilt nädalavahetuse möödudes. Postimees Nädalat – nagu on meie laupäevase lehe nimi – on võimalik paberil eraldi tellida.
Postimees uueneb, sest maailm uueneb: Põhjamaade kogemus näitab, et tellijatel on jätkuvalt huvi paberväljaannet lugeda nädalavahetusel, samas kui muude päevade sisu kolib üha enam digimaailma.
Me ei ole kopeerinud ühtegi enda konkurenti, vaid oleme teadlikult läinud oma teed, mida võimaldab meie enda rikkalik minevik ja arengulugu. Meie otsus oli alles jätta senise laupäevase põhilehe tõsine osa, ehkki uudistele lisaks soovime pakkuda nädalat kokkuvõtvaid kirjutisi ja analüüse. Meie otsus on olnud jätta alles meie tugev kultuurikallak ja populaarteaduslikkus AK näol, kuid kusagile pole kadunud ka Arteri materjal, ehkki Arterit eraldi vihuna Postimehe Nädala lugeja enam ei leia. Meelelahutuslikku ning nädalavahetust täita aitavat materjali on tulnud juurde ja võib juhtuda, et tulevikus läheb praegu 72-leheküljeline Postimees Nädal veelgi paksemaks.
Arterist tuntud formaadid – nagu näiteks suur intervjuu – on endiselt alles. Mul on väga hea meel, et esimeses Postimees Nädalas on selle Raul Rannele andnud tuntud ettevõtja Toomas Annus, kes pole soovinud varem intervjuusid anda.
Märkimisväärselt on muutunud varasemaga võrreldes Postimees Nädala ülesehitus ning kujundus, kuid mitte nõnda palju, et lugejad oma varasemaid lemmikrubriike enam ära ei tunneks või üles ei leiaks. Tänan meie teostusgrupi juhti ja peakujundajat Kaido Kelpi, kes erinevate raskustega võideldes ning paralleelselt põhilehte tehes suutis lühikese ajaga luua Postimees Nädalale uue näo.