Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

Kätriin Helena Huttunen: kuidas distantsõppe nõrgad kohad tugevuseks pöörata? (2)

Copy
Kätriin Helena Huttunen
Kätriin Helena Huttunen Foto: Erakogu

Hariduse tulevik võiks olla kontakt-ja digiõppe hübriid, kirjutab üliõpilane Kätriin Helena Huttunen.

Ei tohiks eeldada, et igaüks oskab iseseisvalt õpet planeerida või distantsilt õppida. Neid oskusi ja erinevaid alternatiive peaks õpetama kool, mitte katse-eksitusmeetodid. Kui selle nüüd kiirelt enda tugevuseks pöörame, saame digiõppe võimalustest ka päriselt kasu ja edaspidigi PISA tulemustes võidutseda.

Lõpetasin gümnaasiumi eelmisel aastal keset pandeemiat, võitude ja kaotustega. Kuigi väideti, et statistiliselt eksamitulemused ei langenud, vaataksin sellest järeldusest kaugemale. Pandeemia tõi väga tugevalt esile haridussüsteemi nõrga koha. Kool on õpetanud, mida ja miks ma õpin, kuid kõige tähtsama tööriista, kuidas õppida, pidin ometi ise leiutama.

Märksõnad

Tagasi üles