Kätriin Helena Huttunen FOTO: Erakogu

Hariduse tulevik võiks olla kontakt-ja digiõppe hübriid, kirjutab üliõpilane Kätriin Helena Huttunen.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Ei tohiks eeldada, et igaüks oskab iseseisvalt õpet planeerida või distantsilt õppida. Neid oskusi ja erinevaid alternatiive peaks õpetama kool, mitte katse-eksitusmeetodid. Kui selle nüüd kiirelt enda tugevuseks pöörame, saame digiõppe võimalustest ka päriselt kasu ja edaspidigi PISA tulemustes võidutseda.

Lõpetasin gümnaasiumi eelmisel aastal keset pandeemiat, võitude ja kaotustega. Kuigi väideti, et statistiliselt eksamitulemused ei langenud, vaataksin sellest järeldusest kaugemale. Pandeemia tõi väga tugevalt esile haridussüsteemi nõrga koha. Kool on õpetanud, mida ja miks ma õpin, kuid kõige tähtsama tööriista, kuidas õppida, pidin ometi ise leiutama.