Aastavahetuse telesaadete puhul tundus Väino Koorbergile, et ETV on uus Kanal 2. «Tore, rahvalik, laadanaljadega täidetud teleprogramm,» kirjeldas ta Kuku raadio saates «Olukorrast ajakirjanduses».
Rein Lang ütles vastu, et talle tundub juba mitmendat aastat, et eestlased on pisut ossid. Kõigi telekanalite visuaal ja programmi ülesehitus sarnaneb üks ühele omaaegse kesktelevisiooni «Kutsuva tulukesega». «Palju kulda-karda, intervjuud kuulsate ja edukate inimestega, šampanjaklaas kindlasti käes, mingisugune imelik läige silmades.»
Koorberg täiendas, et šampanjaklaaside puhul jäigi talle silma, kuidas Anu Saagim ja Marko Reikop tegid väga toredat alkoholireklaami. Seda hoolimata asjaolust, et ETVs on reklaam keelatud ja televisioonis laiemalt alkoholireklaam piiratud. «Kes käis viimastel päevadel ringi Tallinna kesklinnas, märkas, et päris mitmes vinoteegis esitleti sedasama šampanjat. Aga see ei ole reklaam kindlasti.»
Lang sõnas, et ta ühineb kriitikutega, kes nägid sellel vana-aastaõhtul telekanalitel kõrgendatud vastutust. Riik ja arstid olid andnud soovituse püsida kodus pereringis ning sellisel juhul on televiisor paratamatult lauakaaslane. Ta selgitas, et kui vaadata lahknevust avalik-õigusliku ringhäälingu ja eraringhäälingu vahel, siis eraringhäälingul oli suur äriline võimalus saada endale positiivset imagot, sellega saada endale uusi kliente, vaatajaid, võib-olla ka rohkem reklaamiraha. Järelikult tuli sinna panustada.
Lang lisas, et avalik-õiguslikul kanalil on seaduslik kohustus pakkuda vaatajatele midagi, mis aitaks neil – naljaga pooleks öeldes – rasket õhtut üle elada. «Selle koha pealt vaadates oli pilt tegelikult üsna nukker,» heitis ta ette. Halvaks märgiks Langi silmis olid ka figuurid, kes ratsutasid läbi kõigi kolme telekanali. «See näitab seda, et tegelikult pole jõudu, jaksu ja minu arvates ka tahet inimestele midagi huvitavat pakkuda.»