Rein Lang ja Väino Koorberg tegid Kuku raadio saates «Olukorrast ajakirjanduses» kokkuvõtteid möödunud aasta meediapildist. Lang tõstis esile kaks teemat, mida ei käsitletud tema hinnangul piisavalt. Koorberg kritiseeris sisu ja reklaami segunemist sisuturunduse sildi all.
Rein Langile jäid jõuluaegses meediapildis silma poliitikute aastalõpuintervjuud. Ta meenutas, et juba eelmisel aastal juhtisid nad tähelepanu, et intervjuud riigijuhtide ja kõrgete poliitikutega kõigis kanalites muutuvad igavaks, sest enamasti pole midagi öelda ega midagi küsida. Jõulude ajal ei taheta ka teravaks minna. «Siis tuleb mingisugune mannapuder, mis voolab tuppa. Kas sellel on mõte? Minu meelest ei ole. Aga pange tähele, järgmine aasta on olukord täpselt samasugune,» kritiseeris ta.
Koorberg tõstis taas esile Tiit Hennoste esseed Vikerkaares, kus Hennoste käsitleb Eesti ajakirjandust 2010ndatel. Koorberg võttis kokku, et Hennoste heidab ajakirjandusele ette põhimõtetest loobumist, mis väljendub sisu ja reklaami segunemises ja asjaolus, et varem eraldi hoitud uudise ja arvamusartikli asemel on hakanud domineerima kõikehõlmav lugu. «Kui varem ajakirjanik esitas faktid ja ajakirjaniku allikad esitasid arvamusi, siis nüüd on kõik läbisegi. Osa lugusid kujutavad ainult ajakirjaniku enda maailmavaadet või arvamust. Selle kohta on mul mitmed tuttavad ajakirjandusprofessorid küsinud, mis vahe on arvamuslool ja analüüsil.»
Lang tsiteeris Siim Pauklini artiklit Sirbis: «Tundub, et ajakirjanikud ei ole enam objektiivse info ja faktide edastajad, vaid info emotsionaalsed interpreteerijad ja suhtekorraldajad.»
Ta rõhutas, et ka nemad on saates korduvalt kritiseerinud ajakirjanike ja suhtekorraldajate koos õpetamist. «Mina olen sellele põhimõtteliselt vastu. Sama meelt on ka Mart Kadastik, kauaaegne Postimehe peatoimetaja. Aga see kõik jätkub nagu õiguslik järjepidevus.»