Tiina Hiob: head hinnangud on palsam meie egole

Martin Smutov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tiina Hiob ja Rait Milistver
Tiina Hiob ja Rait Milistver Foto: Liis Treimann

Tallinna Ülikooli kommunikatsiooni instituudi lektori Tiina Hiobi hinnangul on praegune aeg nii heitlik, et need riikide mainet uurivata asutuste andmed on vähemalt Euroopa osas juba möödanik.

«Selline riigibrändide hindamine on suhteliselt suur äri,» sõnas Hiob. «Selle äri edukuse üks põhjuseid on see, et meile meeldivad edetabelid.»

Hiob tõstis esile, et Eestis ei suudeta loobuda ka koolide edetabelite koostamisest ja jälgimisest.

«Sellised hierarhiad ühelt poolt selgitavad välja mingid positsioonid, teisalt samas ka kinnistavad need positsioonid meie teadvuses,» selgitas ta.

Hiobi sõnul on brändi juhtimine kallis tegevus, eriti riigi kui brändi puhul. Ta lisas, et äärmiselt keeruline on juhtida brändiassotsiatsioone riigi kui sellise tasandil.

«Selles on alati palju juhuslikkust ja paljude erinevate mõjurite sageli ennustamatut koostoimet,» hindas ta. «Iseenesest on tore, kui keegi on ära hinnanud Eesti positsiooni ja eriti kui see näitab pigem positiivset trendi. Eks see ole väike hea signaal piiritagustele sidusrühmadele ning palsam meie egole.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles