Inimeste usaldus meediasse lähtub üha enam infoedastaja maailmavaatega samastumisest, mitte selle kriitilisest hindamisest, kirjutab kommunikatsioonijuht Kertu Laadoga.
Tellijale
Kertu Laadoga: kas meil on käimas infokodusõda? (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Usaldusvääruse esimene – või seni kehtinud – definitsioon oli auditooriumi jaoks ühiselt mõistetav: usaldusväärne on selline meedium või meediaväljaanne, mille vahendusel pakutav sisu toetub allikatele, seda edastavad vastava hariduse omandanud ja end moraalselt pädevatena tõestanud ajakirjanikud, toimetajad või kommunikaatorid.