Suviste muusikapidude kroonimata kuningas Viljandi Folk möödus tänavu pisut teistmoodi kui viimastel aastatel kombeks. Kontserdilava kohal ei kõrgunud enam hiiglaslikku õlletehase reklaami. Purjutavaid inimesi peaaegu ei jäänudki silma. Rahvast oli ka vähem, kuigi korraldajad ütlevad selle kohta, et külastajate arv stabiliseerus.
Tellijale
Andrus Karnau: eesti kultuur müüb end liiga odavalt (19)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Konjunktuuriinstituudi alkoholi tarbimise uuringu järgi on joovastavate jookide pruukimine samuti viimastel aastatel stabiliseerunud. Inimesed joovadki vähem ja harvemini. Viljandiski torkas see silma. Kaasa aitas ka alkoholifirma pealetükkiva reklaami kadumine. Jah, ma tean, et selle suure rahvusvahelise kontserni mainekujundajad ütlevad, et nad müüvad vett ja limonaadi ning kalja ja mahla. Ennekõike on nad ikka õlletehas.