Kui ma kolmkümmend aasat tagasi tudengitele Marshall McLuhani globaalsest infokülast ning interneti võimalustest rääkisin, tundus see neile utoopiana. Tänapäeva lasteaialapsed käivad õhinal robootikaringis ning tõmbavad nutitelefonis alla lemmikmängude äppe.
Tellijale
Hariduse silmapiir (2)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Milline haridusmaastik sobiks kõige paremal moel rikastama ja korrastama nende laste infovälja, pakkudes avastamis- ja õppimisrõõmu? Kuidas õpetada neid hindama ja mõistma iseennast ning hoidma sidet elava looduse ja päris inimestega enda kõrval, kui valdav osa ärkvelolekust toimetatakse tehisintellekti poolt kujundatud tehnokeskkonnas?