:format(webp)/nginx/o/2019/05/19/12183128t1h612e.jpg)
Sageli aitavad vanemad lapsi kodutööde tegemisel, kuid juhtub, et vanem teeb lapse eest terve töö ära. Selle tagajärjel tekib laste teadmises lünk, mis tekitab raskusi ka uue materjali õppimisel.
Sageli aitavad vanemad lapsi kodutööde tegemisel, kuid juhtub, et vanem teeb lapse eest terve töö ära. Selle tagajärjel tekib laste teadmises lünk, mis tekitab raskusi ka uue materjali õppimisel.
Arvatakse, et vanemad kardavad lapse põrumist, kuid nad ei näe selle põrumise tegelikku tähendust. Kas põrumine on lapsele arendav või nõrgestav? Põrumine ei ole alati negatiivne, sest see arendab oskust oma probleemidega toime tulla. Enamasti arvavad vanemad, et ebaõnnestumine on nõrgestav, ja tunnevad ennast seetõttu rahutult ja murelikuna.
Mõnikord teevad vanemad laste kodutöid, sest laps on väsinud ning peab järgmiseks koolipäevaks puhkama. On peetud pikki arutelusid teemal, kas peaks kodutöödest üldse loobuma või nende mahtu oluliselt vähendama. Kuid miks peaks õppimine toimuma ilma pingutuseta?