Vähem kui kümnendiga on Facebookist ja teistestki sotsiaalmeediakanalitest kujunenud nähtus, mis ei mõjuta üksnes meie suhtlust sõprade ja tuttavatega, vaid ka valimistulemusi ning varem toiminud ärimudeleid ja vaba ajakirjandust, kirjutab Kantar Emori meediauuringute juht Margo Veskimägi.
Tellijale
Margo Veskimägi: sotsiaalmeedia nõela otsas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kurdame, et meil on üha vähem aega, kulutades seda samas tohutult sotsiaalmeedias. Maailm on sõltuvuses, aga probleemi on alles hakatud teadvustama. Sotsiaalmeediaäri jätkab tänavugi pidurdamatut kasvu, mida toidab meie aeg ja raha