Ent see, et mõned, eelkõige suurettevõtted, oma saavutusi roheliste piltidega kaunistatult reklaamivad, ei tähenda veel, et vastutustundliku ettevõtluse kontseptsioon kui selline, halb ja vale oleks. Ma arvan, et kohatine liigne agarus vastutustundliku tegevuse kommunikatsioonis on mööduv nähtus. Pigem loodan, et tulevikus saab villa olema rohkem ja kisa vähem, kuna info ülekülluses täiendava üllitise väljaandmine lisandväärtust ei loo.
Ettevõtete vastutustundlik juhtimine ja omamine võiks muutuda nii levinuks, et vastupidiselt käituvad ettevõtted surutakse turult välja. Kommunikatsioon on väga oluline, aga ka selles peab olema vastutustundlik, tehes seda mõistlikult ning ausalt.
Vastutustundliku ettevõtluse populaarsuse tõusu nii Eestis kui mujal maailmas võib seletada järjest kasvava tõdemusega, et nii ettevõtete kui riikide juhtimises on aegade jooksul tehtud palju rumalusi. See arusaam on suurenenud just seoses 2008. aastal alanud majanduskriisi ja selle põhjustega.
Globaalselt tegutsevate ettevõtete hulk, kellest paljud omavad majanduses ja ühiskonnas olulist rolli ning on tihtipeale suuremad ja võimsamad kui enamik riike, on viimastel kümnenditel kiiresti kasvanud. Riikidel on neid ettevõtteid raske kontrollida. Ent enamikku globaalseid ettevõtteid omavad tegelikult tavalised inimesed, läbi oma pensionifondide, elukindlustuspoliiside ning riiklike reservfondide.
Tavakodanik ei saa küll otseselt kaasa rääkida suurettevõtete juhtimises, kuid ta saab neid protsesse kaudselt mõjutada, osaledes valimistel, valides pensionifondi või kindlustusfirmat, otsustades, milliseid tooteid või teenuseid tarbida jne. Vastutustunne algabki tegelikult üksikisikust.