:format(webp)/nginx/o/2019/04/08/11935312t1hb679.jpg)
Tänapäeva õigusruumis on ühtse Eesti kooli poole liikumiseks olemas kõik eeldused: visiooni on võimalik hakata ellu viima juba praegu, kui koolipidaja, kooli juhtkond, õpetajad, lapsevanemad ja õpilased on veendunud selle eesmärkides ja väärtustes.
Tänapäeva õigusruumis on ühtse Eesti kooli poole liikumiseks olemas kõik eeldused: visiooni on võimalik hakata ellu viima juba praegu, kui koolipidaja, kooli juhtkond, õpetajad, lapsevanemad ja õpilased on veendunud selle eesmärkides ja väärtustes.
Koolide tasandil on oluline suurendada avatust – kõik õpilased peaksid oma keele- ja kultuuritaustast sõltumata olema oodatud igasse kooli. Selle toetamiseks on vaja rakendada kultuuritundlikku õpetamist. See on õpetamise viis, kus võetakse arvesse õpilaste kultuurilist identiteeti, väärtustatakse seda ja põimitakse sobivates kohtades õpiülesannetesse.