Eestis on hakatud teadvustama looduslähedase eluviisi olulisust, metsa ja puhta looduse väärtust – need teemad on aktuaalsed ka seoses haridusega, mis loob ja kujundab tulevikku. Paraku on meie koolides palju formaalset ning vähe kohta loomulikule, sageli ei saa kooliperel kujuneda eluterveid suhteid ning koolis ei toimugi inimeste tegelikku kohtumist.
Tellijale
Metsa poole kasvatus ja maavillane haridus (4)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üks teise klassi õpilane ütles näiteks, et tal oli ebamugav oma klassiõpetajaga arenguvestlusel suhelda, sest ta ei ole oma õpetajale kunagi nii lähedal olnud. Missugused suhted sellises keskkonnas inimeste vahel tekivad? Mis juhtub, kui laps ei tunne ennast isiksusena, kellest hoolitakse ja kelle jaoks on aega? Lapsed võõrduvad õpetajatest ja koolist.