Tallinki «mereröövlid» pakuvad hõrgutisi.

FOTO: Peeter Langovits

Turismiinimesed on praegu Helsingi turismimessil, kus Balti riigid osalesid koos esimest korda veerandsada aastat tagasi. Meie majandus hakkas jalgu alla saama ja Soome toibus lamast ning rahva reisihuvi kasvas, eriti lähireiside vastu. 20.–23. jaanuaril 1994 toimunud messil Matka 94 osalenud 49 riigi üle 700 eksponendist oli sadakond seotud Eestiga. Ka mahukaima Soome väljapaneku seas leidus Eestit reisisihina pakkunud firmasid.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

änavad jaotasid messihalli kvartaliteks. Balti riikide väljapanekuid ühendanud «Via Baltica» alguses asunud Tallinki boks oli rahvarohke. Külastajaid meelitati ligi vana kirstuga, milles peidus loosivõit – tasuta mereröövlireis. Tallinki «mereröövlid» pakkusid hõrgutisi, mustkunstnik trikitas ning muusikat tegid Jaak Jürisson ja Raivo Tafenau.

Tallinki vastas reklaamis kiireid katamaraanireise Estonian New Line. Lääne-Eesti turismifirmad olid koondunud boksi West Coast. Oma nime all olid kohal Finest Hotel Group, Estonian Holidays, Mainor Meelis, Baltic Tours jt. Eesti Turismifirmade Liidu ja vaevalt aasta tegutsenud turismiameti ühises boksis, mida riigi poolt kureeris turismiameti tollane info- ja turundusosakonna juhataja Harry Liivrand, sai teavet Eesti kohta, hulgakesi olid seal väiksemad firmad.