Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2018/09/02/11368766t1h9904.jpg)
Tänapäeva noored on märksa küpsema hoiakuga kui need «nooruslikud» keskealised, kes suruvad reklaamide ja filmidega peale oma ühtlustavat arusaamist, missugune «peab» olema üks «omanäoline» noor, kirjutab kolumnist Maarja Vaino.
Koos lastega lähevad ka vanemad jälle omal moel kooli, tõustes vara ja aidates õhtul kodutöid teha. Kaubanduses omakorda on hulk koolikaupade reklaame. Mõne vaimukalt lahendatud variandi kõrval tõmbab suurem osa neist tähelepanu sellega, et püüab iga hinna eest olla «khuul» ja «noortepärane». Neist, mis paaniliselt teesklevad nooruslikkust, tahangi kirjutada. Õieti mitte reklaamidest endist, vaid nende taga peituvatest hoiakutest. Reklaame mõtlevad ju välja mitte väga noored, vaid pigem keskealised.