Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

Homses Õpetajate Lehes: mida teha käitumishäirega?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Õpetajate Lehes 24. augustil: 

 

 

Artikli foto
Foto: Õpetajate Leht

Põhikoolid saavad digiõpikud

Hiljemalt septembri keskpaigast alates saab iga põhikooliõpilane ja -õpetaja tasuta kasutada üht digiõppekeskkonda. 24. august on digiõppekeskkondade arendajatele viimane päev, mil osaleda haridus- ja teadusministeeriumi riigihankel. Sellega ostetakse ühe keskkonna litsentsid kõikidele põhikooliõpilastele ja -õpetajatele, keda on kokku ligi 135 000.

Rõõmus, loov, julge laps ehk Kuidas hinnata alushariduse kvaliteeti?

Rahvusvahelises projektis «Quality – 3C» (Cheerful, Courageous, Creative Child) osalesid Eestist 17 lasteaeda ja Tartu ülikool ning rahvusvahelised partnerid Horvaatiast, Portugalist, Kreekast ja Lätist. Ühiselt töötati välja sarnastel hindamiskriteeriumidel põhinev õppe- ja kasvatusprotsessi kvaliteedistandard.

Eesti keelt saab õppida ägedalt

Tänavu kuuendat suve korraldas MTÜ HeadEst väliseesti noortele keele- ja kultuurilaagrit. Üle maailma kokku sõitnud 13–18-aastastele oli laagris keeleõppel toeks kaheksa kodueesti tuginoort. Laagrilisi juhendasid samuti noored, osa neist on ise seal juhendajaks kasvanud.

Mida teha käitumishäirega?

Sageli põimuvad inimese käitumishäiretes pärilikkus, sotsiaalne keskkond ning individuaalne alateadvus. Koos töötavad meie keha, sotsiaalne ja vaimne keskkond ning mõtted. Inimene arenevat ja õppivat surmani, aga mis hinnaga? Toivo Niiberg püüab määratleda laiemates piirides laste käitumishäireid, tuginedes oma neljakümnele tööaastale õpetajana ja pea kolmekümneaastasele nõustamiskogemusele ning erialakirjandusele.

Tagasi üles