Näiteks olid ohus Mustvee linna elanikud, kelle kodukohas maandunuks rakett, juhul kui Eurofighter olnuks sel hetkel ninaga Tartu suunas. Kui lennukinina olnuks keeratud aga Võru poole, pidanuks elu pärast kartma hoopis Misso ümbruse elanikud. Elva suunas olnuks ohustatud Suure-Jaani kant.
Välistatud polnud isegi Tallinna-Tartu maantee täistabamus. Raketi lennukaugust võrreldes juhtunuks see täpselt Imavere kandis, kus raketile võinuks rahumeeli ette jääda näiteks maanteel kulgev reisibuss või pereauto.
See on nüüd läbinisti hüpoteetiline, kuid kui kasvõi üks inimene kaotanuks selle intsidendi tõttu Eestis elu, olnuks meie ja Hispaania valitsusel ning NATO juhtkonnal kuhjaga selgitamist, valuraha maksmist, usalduskriisi lappimist ja muud sarnast.
Kuid rahvusvahelisel skaalal dramaatilisi variante oli teisipäeval õhus veel. Ohus olid isegi lätlased, kelleni rakett oleks jõudnud kahel juhul. Neist hullem olnuks, kui hispaanlaste Eurofighter olnuks ninaga Valga-Valka poole – siis maandunuks rahvasuus juba kurikuulsa «hispaania kärbse» nimetuse omandanud rakett paarkümmend kilomeetrit Läti sisemaal, veidi enne Valmiera linna, kuskil Strenči kandis Valga-Riia maantee juures.
Rahvusvaheliste suhete mõttes rippus suurim kirves üleval aga hoopis Venemaa suunal. Ehkki raketi teekond olnuks Vene poolele hea tahtmise korral isegi nähtav, olnuks kutsumata külalise raketikaitsesüsteemiga allatoomine sisuliselt võimatu – õhk-õhk tüüpi raketid on sellisteks tabamusteks sihtmärkidena liiga väikesed.
Seega oli ohus isegi emake Venemaa. Võtnuks vabadusse sööstnud rakett suuna otsejoones näiteks Mehikoormale, siis ületanuks see 50 kilomeetri pärast Eesti-Vene piiri kontrolljoone ja kohtunuks maapinnaga umbes 25 kilomeetrit hiljem sügaval Venemaa Föderatsiooni hõredasti asustatud sisemaal.