/nginx/o/2011/05/19/589662t1hdf68.jpg)
62,9 protsenti tänasele gallupiküsimusele vastanutest on arvamusel, et alkoholireklaam e i sunni kedagi jooma.
62,9 protsenti tänasele gallupiküsimusele vastanutest on arvamusel, et alkoholireklaam e i sunni kedagi jooma.
37,1 protsenti aga arvab, et reklaam mõjutab alkoholi tarvitamist küll ning seetõttu peaks alkoholi reklaamimist veelgi piirama.
Tänasele küsimusele vastas üle 2400 inimese.
Alkoholitootjate toel tegutsev üleilmne organisatsioon Rahvusvaheline Alkoholipoliitikate Keskus kutsus täna Tallinnas ühise laua taha tootjad, reklaamiinimesed ja terviseedendajad.
Esimene kohtumisel tekkinud lahkheli puudutas küsimust, kas alkoholi reklaam suurendab alkoholi tarvitamist või mitte.