62,9 protsenti tänasele gallupiküsimusele vastanutest on arvamusel, et alkoholireklaam e i sunni kedagi jooma.
Lugeja: reklaam ei sunni kedagi jooma
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
37,1 protsenti aga arvab, et reklaam mõjutab alkoholi tarvitamist küll ning seetõttu peaks alkoholi reklaamimist veelgi piirama.
Tänasele küsimusele vastas üle 2400 inimese.
Alkoholitootjate toel tegutsev üleilmne organisatsioon Rahvusvaheline Alkoholipoliitikate Keskus kutsus täna Tallinnas ühise laua taha tootjad, reklaamiinimesed ja terviseedendajad.
Esimene kohtumisel tekkinud lahkheli puudutas küsimust, kas alkoholi reklaam suurendab alkoholi tarvitamist või mitte.