Seda enam hämmastab, kuidas Võhma linnapea, riigikogu liikme ja Andrus Ansipi valitsuse sotsiaalministrina töötanud Aab ühtäkki sellise lollusega hakkama sai. Sest olgem ausad, see on ikka sõnul kirjeldamatult irooniline, et jääknähtudega jääb autoroolis vahele minister, kes kuulub just sellesse valitsusse, mis läheb ajalukku nii suure alkoholivastase sõjaga, et ohvriks toodi isegi terve erakonna reitingud.
Olgu, oletame, et Aabi enesetunne oli kaine. Siis jääb veel vastata kahele küsimusele. Esiteks, miks oli tarvis linnas sõita nii, et spidomeeter näitas peaaegu 80 km/h? Ja teiseks, miks ta kogu seda jama tervelt kuu aega peaministri eest varjas?!
Ainsa seletusena võib välja pakkuda asjaolu, et haldusreformiga tegeleva ministri koht ongi selline keeruline ja ebamugav.
Veenduge ise: 2008. aasta jaanuaris sai regionaalministri ametist priiks Vallo Reimaa, sest IRLi volikogu otsustas ta ametist tagasi kutsuda. 2016. aastal sai sule sappa esimene riigihalduse minister Arto Aas, sest langes Taavi Rõivase valitsus. 2017. aasta mais anti hundipass sama ametit pidanud Mihhail Korbile, kes teatas Haapsalus veteranidega kohtudes, et ei ole NATO liikmesuse poolt. Nüüd oli siis Aabi kord.
Aga pole hullu. Küll leitakse riigikogu valimisteni jäänud 11 kuuks, mil murrangulisi reforme enam ette ei võeta, mõni tore inimene, kes on uhkusega nõus selle sutsaka oma CVsse kirjutama.
Mis puudutab Keskerakonda valimisteks treenivat Aabi, siis see skandaal ei tohiks küll saada veskikiviks kaelas ja küllap tuleb 2007. aasta riigikogu valimistel saadud 4229 häälele järgmisel aastal veel sama palju lisaks.
Nagu näitab Jürgen Ligi ajas aina kasvanud häältesaak, andestab valija juhiloata sõitmise ja korduvad kiiruseületamised politseist märksa kergekäelisemalt.