/nginx/o/2012/03/11/1006826t1hf54e.jpg)
Ajakirjandusmaastikul on alanud tektoonilised muudatused. Lagunemas on senine ärimudel ja seetõttu on muuhulgas ajakirjandus minetamas oma valvekoera funktsiooni, leiab meediaekspert Halliki Harro-Loit.
Ajakirjandusmaastikul on alanud tektoonilised muudatused. Lagunemas on senine ärimudel ja seetõttu on muuhulgas ajakirjandus minetamas oma valvekoera funktsiooni, leiab meediaekspert Halliki Harro-Loit.
Ajakirjanduse reklaamirahal põhinev vana ärimudel on katki. Meediaäri võib pingutada klikkide nimel, pigistada ajakirjanikke, aga raha jääb selle süsteemis üha vähemaks, sest reklaamiraha koguvad telekommunikatsiooni firmad, Google ja teised sotsiaalmeedia teenuseid pakkuvad globaalsed korporatsioonid. Sisu loomiseks püüavad meediaorganisatsioonid üha vähem kulutada ja üha enam sisuturundusega teenida. Uudiste tootmises valitseb küllastumine.