Enamik lugejaid pole päevapakkumiste portaalist midagi ostnud

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cherry.ee eilne päevapakkumine lubas soodustusi solaariumikeskuste külastajatele.
Cherry.ee eilne päevapakkumine lubas soodustusi solaariumikeskuste külastajatele. Foto: Mihkel Maripuu

70,9 protsenti tänasele gallupiküsimusele vastanutest ei ole päevapakkumiste portaalide vahendusel kaupu või teenuseid ostnud.

20,5 protsenti on seda teinud mõnel üksikul korral ja 8,5 protsenti on sagedased päevapakkumiste ostjad.

Tänasele küsimusele vastas üle 2800 inimese.

Aasta tagasi Eestis alguse saanud päevapakkumiste äri on praeguseks kasvanud mitmesaja tuhande euro suuruseks ettevõtmiseks, millest osa saada üritavad paljud, kuid kasu lõikavad vähesed.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles