Õpetajate Lehes 6. aprillil:
Õpetajate Lehes sel reedel: meie praegune aeg kordab keskaega – kadumas on lapsepõlv ja tekkimas seisused (1)
Pilliportaal paneb tunnis jala tatsuma
Muusikaõpetaja ei pea pille õpetades enam veebiavarustest videoklippe otsima, põhjaliku materjali leiab TÜ Viljandi kultuuriakadeemia muusikaosakonna loodud Pilliportaalist.
Eesti kutsuti taas maailma parimate hariduskohtumisele
Kaheksandat korda toimunud õpetajaameti tippkohtumisel Portugalis oli üheks keskseks teemaks tuleviku pedagoogika – kuidas julgustada õpetajaid rakendama parimaid teooriaid ja uusi meetodeid, kartmata kaotada oma autoriteeti.
Seiklus!
Kevad ei ole enam kaugel ning lasteaia- ja kooliõpetajad peavad plaani, kuhu oma rühma või klassiga väljasõit või lõpuekskursioon korraldada. Tänase lehe teemakülgedel tutvustame seiklusparke, mängumaid ja põgenemistube.
Üks inimpõlv kui tuhat aastat
Kasvatusteadlane, Tallinna ülikooli pedagoogikadotsent Tiiu Kuurme kirjutab, et meie praegune aeg kordab keskaega. Näiteks on taas kord kadumas lapsepõlv, tekkimas seisused ja ratsionaalsust välja vahetamas irratsionaalsus.
Tööhõivekeskus tegeleb nii õppijate kui ka tööandjatega
Vana-Vigala tehnika- ja teeninduskoolis õpivad lisaks tavaõppuritele ka intellektipuudega noored. Pilootprojektina hakati nelja aasta eest looma tööhõive- ja järelõppekeskust. Keskus on mõeldud eelkõige lihtsustatud ja toimetuleku tasemel põhihariduse baasil kutset õppinute tööturule mineku toetamiseks ja nende jälgimiseks mõnda aega pärast kutsekooli lõpetamist.
Täiskasvanukoolitusele antakse viies käik
Pärnus kohtusid täiskasvanukoolituse eestvedajad, koolitajad ja õpetajad ning Andrase, haridus- ja teadusministeeriumi ning omavalitsuste esindajad. Jutuaineks oli täiskasvanuhariduse olukord Eestis ja peatselt algav täiskasvanud õppija nädal. «Täiskasvanuhariduses pole olukord olnud kunagi nii hea kui praegu,» ütles haridus- ja teadusministeeriumi täiskasvanuhariduse osakonna juhataja Külli All. Ta põhjendas oma väidet sellega, et arendustegevuse, eelkõige täiskasvanuhariduse populariseerimise rahastamiseks pole varem nii palju võimalusi olnud.