Elvin Heinla: aeg on ulatada Eesti ajakirjandusele abikäsi (2)

Elvin Heinla
, Kantar Emori uuringuekspert
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebook.
Facebook. Foto: DADO RUVIC/REUTERS

Google ja Facebook viisid mullu Eesti veebireklaami turult minema vähemalt kolmandiku rahast ning kardetavasti jätkub nende osatähtsuse kasv ka tänavu. See seab siinse meedia omakorda eksistentsiaalse küsimuse ette, analüüsib Kantar Emori uuringuekspert Elvin Heinla.

Ilmselt ei kujuta suur osa eestlastest oma elu ette Postimehe paberväljaandeta, nii nagu on paljude jaoks elementaarseks lugemismaterjaliks Postimehe veebikeskkond ja/või Delfi.

See on siiski meie oma ajakirjandus kõigi oma plusside ja miinustega ning isegi küsimärgi kergitamine nende meediakanalite jätkusuutlikkuse kohale mõjub inimeste jaoks absurdina.

Siinsed meediakanalid on otsinud viimased kümmekond aastat uusi mudeleid, kuidas internetistuvas maailmas toime tulla. Just siis, kui toimivad lahendused näisid olevat käeulatuses, juhtus midagi, mis paneb siinse ajakirjanduse taas keerulisse seisu. Annavad ju reklaamitulud valdava osa meediaettevõtete sissetulekuist.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles