Google ja Facebook viisid mullu Eesti veebireklaami turult minema vähemalt kolmandiku rahast ning kardetavasti jätkub nende osatähtsuse kasv ka tänavu. See seab siinse meedia omakorda eksistentsiaalse küsimuse ette, analüüsib Kantar Emori uuringuekspert Elvin Heinla.
Tellijale
Elvin Heinla: aeg on ulatada Eesti ajakirjandusele abikäsi (2)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ilmselt ei kujuta suur osa eestlastest oma elu ette Postimehe paberväljaandeta, nii nagu on paljude jaoks elementaarseks lugemismaterjaliks Postimehe veebikeskkond ja/või Delfi.
See on siiski meie oma ajakirjandus kõigi oma plusside ja miinustega ning isegi küsimärgi kergitamine nende meediakanalite jätkusuutlikkuse kohale mõjub inimeste jaoks absurdina.