Eesti viimase kahe aasta tarbijauuringute järgi on kliendile kõige olulisemad märksõnad «tervislikkus» ja «tervis» ning kohe pärast seda tuleb «hind». Mulje, et enamik eestlasi sööb peamiselt värskeid smuutisid, ökomune ja mahedat talukraami, pole siiski päris tõene. Paljudele on tervislik toit sissetulekut arvestades kallis.
Tellijale
Margus Amor: kuidas saada lätlased hoopis Eestisse tervislikule ostureisile?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selle asemel et teha ise mahetomatitest tomatipastat, paneb keskmine Eesti tarbija toidukorvi odava ketšupi. Selleks et tuua inimestele tervislik toit lähemale, on Eesti poliitikud mänginud mõttega langetada osa toiduainete käibemaksu.