Selle asemel, et esitada pretensioone tehnoloogiainimestele ning igasugu ametimeestele, peame ise olema tähelepanelikumad ja hoolivamad, manitseb kolumnist Henrik Roonemaa.
Tellijale
Henrik Roonemaa: 151 inimest, kes üritasid helistada hädaabisse, kuid ei saanud ühendust (3)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
24. jaanuar oli Eestis üks huvitav päev: hommikust õhtuni ei saanud Elisa võrgust helistada hädaabinumbritele. 151 inimest proovis ja sai vastuseks, et sellist numbrit ei ole olemas.
See probleem algas hommikul pärast kella 9 ja sai parandatud õhtul pisut enne 19, samas parandamiseks kulus vaid 15 minutit. Kuidas see võimalik on? Sest Elisa ise sai probleemist teada alles pärast kella 18 õhtul ja tegi siis asja veerand tunniga korda.