AINULT TELLIJALE

Henrik Roonemaa: 151 inimest, kes üritasid helistada hädaabisse, kuid ei saanud ühendust

Henrik Roonemaa

FOTO: Toomas Huik

Selle asemel, et esitada pretensioone tehnoloogiainimestele ning igasugu ametimeestele, peame ise olema tähelepanelikumad ja hoolivamad, manitseb kolumnist Henrik Roonemaa.

24. jaanuar oli Eestis üks huvitav päev: hommikust õhtuni ei saanud Elisa võrgust helistada hädaabinumbritele. 151 inimest proovis ja sai vastuseks, et sellist numbrit ei ole olemas.

See probleem algas hommikul pärast kella 9 ja sai parandatud õhtul pisut enne 19, samas parandamiseks kulus vaid 15 minutit. Kuidas see võimalik on? Sest Elisa ise sai probleemist teada alles pärast kella 18 õhtul ja tegi siis asja veerand tunniga korda.

Häirekeskus ütleb nüüd, et teadaolevalt ei lõppenud see märkimisväärne päev Eestis kellelegi fataalselt ja loodame, et neil on õigus. Aga mõtleme natuke selle peale ja küsime, kes on süüdi?

Edasi lugemiseks:

Oled juba tellija? LOGI SISSE või SEO LEHE TELLIMUS

Tagasi üles