Raivo Heina ja Raivo Küti sillaidee on hea, kuid ilmselt lõppeb see nagu kõik eelmised, leiab kolumnist Erkki Bahovski.

Üks Muhu ettevõtja ütles mulle kunagi, et tema hooaeg kestab tegelikult jaanipäevast augusti lõpuni. Mitte kauem.

Ometi jääb taas kord puhkenud Muhu silla (ehkki sild viib küll edasi Saaremaale, võtab Muhu vastu n-ö esimese löögi) debatist mulje, nagu laastaks Muhut ja Saaremaad aasta ringi mingi termiidiparv. Hooaeg on aga maksimaalselt kaks ja pool kuud – ülejäänud aja peavad muhulased ja saarlased kuidagi ise hakkama saama. Kas siis sillaga või mitte.

Ehk siis tegelikult oleks sild oluline ka sealtpoolt ehk mere tagant vaadatuna – see aitaks muhulastel ja saarlastel mandril käies paremini oma aega planeerida.

Ja tegelikult ka hiidlastel. Pandagu tähele, et jutt käib tegelikult kahest sillast. Lisaks Muhu ja mandri vahelisele sillale on ettevõtjad Raivo Hein ja Raivo Kütt kõnelenud ka sillast Hiiumaa ja Saaremaa vahel. Siin peab hakkama arvutama. Kahe silla ja ühe tammiga oleks Tallinnast Kärdlasse umbes 270 km, sõiduaega umbes kolm ja pool tundi. Otse ehk Tallinnast Kärdlasse umbes 155 km, kuid sinna sisse läheks ka poolteist tundi laevasõitu ja praamisabas ootamist.