Elame ajastul, mis nõuab äriettevõtetelt lõputut kasvu. See tähendab, et inimesed peavad aina enam raha kulutama, et süsteemi alal hoida. Üks viis täita seda tingimust, on viia kõik turule müügiks. Kõike tuleb müüa, korduvalt.
Taoline suundumus on teinud toodeteks palju üdini inimlikke tegevusi nagu armastuse või sõpruse leidmine. Ent kõikidest asjadest, mida saab muuta tooteks, on ehk üks kõige kummastavamaid inimkeha ise. Seda eelkõige fitnessiettevõtete eestvedamisel.
Igapäevane «trennitegemine» on hea viis treenida südame-veresoonkonda. See hoiab meid teatud määral tervena. Ja võib-olla teeb see isegi midagi enamat, nagu fitnessikaubamärgid lubavad. See hoiab meie lihaseid töös, pidurdab vananemisprotsessi ja lubab mängida kehakaaluga. Seega on ehk kiiduväärt, kui leiame igapäevaselt aega panna mängima rütmikas muusika ning teha trenni. Tundes suhtlushimu, saab alati minna jõusaali ja teha seda ka teiste seltsis.
Aga loomulikult on vaja selle arvelt raha teenida. Nimelt ilmneb, et elades praeguses turumajanduslikus ühiskonnas, peab tervisesporditööstus turule paiskama võimalikult palju tooteid. Olgem ausad, kellelgi ei ole tarvis midagi osta, et olla heas vormis.
Kuidas siis pannakse inimesed jõusaalides käima ja selle eest suurt summat maksma? Miks ostame raamatuid, klubikaarte ja joogipulbreid? Powersi ja Greenwelli hiljuti avaldatud sporditurustamist käsitlev artikkel andis minu küsimustele vastuse. Tundub, et seda tehakse nii:
Esimene samm: tõsta latt nii kõrgele, et keegi ei jõua kunagi eesmärgini