Tema vastus ajakirjanikule, et kogu vaguniäri plaan ei ole küsitav ega ka vaieldav, on nahaalne. Riigikontrolör Alari Karis ju ütles pärast ebaõnnestunud Eesti Energia Utah’ põlevkivimaardla projekti, et see tehti liiga kiirustades. Ta rõhutas, et suured riiklikud välisinvesteeringud tuleb igakülgselt läbi kaaluda, kõik riskid välja selgitada ja võimaluse korral maandada.
Kummaliselt kõlab ka Simsoni jutt, et Venemaa äriprojekti tuleks kaasata erainvestor. Siingi tasuks tal korraks järele mõelda, miks ei ole seda tehtud juba praegu, projekti esimeses faasis, kui 500 vagunit on ostetud. Tõenäoline vastus on see, et erafirma, kellel on oma nahk ja raha mängus, peab seda liiga riskantseks ning ohutum on enne riik tanki lükata ja seejärel liituda.
Peale EVR Cargo vaguniäri kaitsmise tegi Simson sel nädalal veel teisegi olulise sammu: sulgeda 2019. aastast raudteeliiklus Pärnu-Lelle lõigul. Ka seegi otsus on küllalt julge, kuna Simson on Pärnumaalt valitud saadik, kelle poliitiline kapital tugineb sealsete inimeste häältele.
Kuigi ettevõtjad laidavad Simsoni heakskiidul sündivat vaguniteäri Venemaal, peavad nad üldiselt temast lugu. Mitu neist meenutab seika, kui ta astus tervise- ja tööminister Jevgeni Ossinovski vastu, kes ütles, et valitsus ei saagi majanduses midagi ära teha. Samas märkis üks ettevõtja, et tihti on jäänud Simsoni otsused ministrina segaseks ja teda on raske tabada. Näiteks arutab ettevõtjatega majandusküsimusi pigem Jüri Ratas kui Simson ise.
Kõigest hoolimata tuleb majandusministril EVR Cargo äriprojekt hoolikamalt läbi vaadata ja ka veidi laiemalt mõelda, kas riigile kuuluvad äriühingud – mille eesmärk on ju tegelikult pakkuda inimestele elutähtsat teenust seal, kus turg ei toimi – peaksid üldse nii suuri ettevõtlusriske võtma.