Kampaania «Raha lastele!» algatajad, kes püüavad Tallinna TV-le kuluvat raha lasteaedadele saada, võtsid eilset visiiti Tallinna abilinnapea Yana Toomi juurde ilmselt kui väikest võitu.
Sigrid Kõiv: optimismi jõud
Ja mõnes mõttes see seda ju ongi – seni on Tallinna linnavalitsus kampaaniat pareerinud väitega, et tegemist on kommertskanalite ajendatud rünnakuga, et tõrjuda Tallinna TVd reklaamiturult.
See väide on muidugi täielik jama, sest piisab vaid pilgust tollele kanalile ja on selge, et kellegi kommertsedu see kindlasti ei ohusta.
Ning on lausa üllatav, et linnavalitsus seda väidet kasutab, sest võistlus kommertskanalitega ei peaks ju munitsipaaltele eesmärk üldse olemagi.
Mis selle kanali eesmärk (kui poliitpropaganda välja jätta) üldse on, jääb arusaamatuks paljudele linnakodanikele. Seda enam, et ka Tallinna linnal pole rahaga laiutada, ent lasteasutuste eelarvete kärpimine linnavalitsust eriti muretsema ei pannud.
Optimism on edasiviiv jõud ja seda läheb kampaania korraldajatel vaja. Sest ükskõik kui lahkelt abilinnapea neile kohvi ja küpsiseid pakub, ei paista praegu veel ühegi linnajuhi väljaütlemistest, et Tallinna TV võiks peljata vähimatki eelarvelist kaotust.