Viiendaks. Kui mõistusega valitu tundub üsna ruttu tüütav, proovi uuesti. Loomulikult midagi muud. Küll ära moevooluga kaasa mine. Mood muutub väga kiiresti ja juba mõne hea aasta pärast võid just oma edeva valiku tõttu näida lootusetult vanamoodne.
Kuuendaks. Kui sa kohe kuidagi ei oska midagi valida, soovitan mõttemänge. No et kui ma oleksin õpetaja, siis milline ja miks. Või kui töötleksin toiduaineid, siis kas huvist füüsika, keemia või tulevase sööja vastu. Katseta veel ka aedniku ja arhitektiga, siis oled teinud küllalt, et otsustada, milline tunne sind tulevast tööd tehes peaks valdama. Nii avanevad uued ja ootamatud valikud.
Seitsmendaks. Küsi täiskasvanutelt, kes palga eest tööl käivad, kas niiviisi võib jõuda tundeni, mida endale tulevikus ette kujutad. Kui ei, proovi midagi sellist, kus su enda roll saab olema suurem kui käsu või korralduse täitmine. Kui sa ei julge, mõtle nii, et pole midagi hullemat kui lootus, mis ei täitu, või unistus, mille tarvis sa ei kavatsegi midagi teha.
Kaheksandaks. Unista julgelt. Kui unistuste tiivad kannavad sind piisavalt kaugele, näed eemalt oma praegust seisu ning plaane hoopis selgemalt.
Üheksandaks. Küsi, mida su kamraadid plaanivad. Kui sihid natukegi haakuvad, võib-olla lööte nendega kohe käed, leiate selle, mida koos teha soovite ja suudate. Ülikooliharidus on muutumas, nii saate ka (või eelkõige) siis, kui üks õpib üht, teine teist, ühiseid plaane ellu hakata viima. Edu toob eri erialade asjatundjate koostöö ühe suurema eesmärgi nimel!