-Mida muud võiks Riisipere–Turba raudtee ehitamiseks mõeldud kaheksa miljoni euro eest teha?
Valitsuskoalitsiooni laual oli mitu projekti, kuid otsused langetati ühiselt ning Eesti parimat võimalikku arengut silmas pidades.
-Miks algul planeeritud Lelle–Pärnu raudteelõik investeeringute kavast välja jäi?
Lelle–Pärnu lõik oli üks kaalumise all olnud objektidest, mille ma ise kabinetti viisin, kuid kahjuks ei leidnud see koalitsiooni toetust.
-Kes olid poolt, kes vastu?
Koalitsiooni otsused on ühised.
-Mis Lelle–Pärnu raudteest edasi saab?
Lähiaastatel algab Rail Balticu ehitus, mis hiljem seda raudteed asendada võiks, senimaani tuleb aga otsida alternatiive.
-Mis sealt kavast peale Lelle–Pärnu veel välja jäi ja miks?
Kaalumise all oli mitu objekti, aga loetelu saaks liialt pikk. Riigi rahakott ei ole kummist ning minu hinnangul tehti parim võimalik valik.
-Mis asi on transiitteede programm ja millised maanteelõigud selle raames korda tehakse?
Transiitteede programm, mille jaoks eraldatakse 15 miljonit eurot, on mõeldud kohalike omavalitsuste toetuseks, kelle teid kasutatakse läbisõidul. Samasugust programmi on kasutatud varemgi, kuid selgelt väiksemas mahus. Konkreetsed teed ei ole praegu paika pandud ning selguvad edaspidi.
-Miks te investeeringute kava nii kaua arutasite, kui kokkulepe pidi valitsuses sündima juba nädal tagasi?
Mullu novembris tööd alustanud valitsus teeb tööd põhjalikult ning kuulab ära valdkondade eksperdid. Selle kavaga ei olnud kiiret. Olen õnnelik, et jõudsime hea tulemuseni.