/nginx/o/2011/03/25/545565t1hab64.jpg)
Kui Urmas Paet kultuuriministrina tegi Tiit Ojasoole ettepaneku võtta üle Vanalinnastuudio, leidus palju vastaseid. Nüüd, kuus aastat hiljem, on NO99 Eesti mõjuvaim teater.
Kui Urmas Paet kultuuriministrina tegi Tiit Ojasoole ettepaneku võtta üle Vanalinnastuudio, leidus palju vastaseid. Nüüd, kuus aastat hiljem, on NO99 Eesti mõjuvaim teater.
Millised me oleme, milline on meie riik, unistused, kas eestlus jääb kestma – need on küsimused, mis paisati õhku kolmapäeval esietendunud lavastuses. Ergu sotsiaalse närviga Tiit Ojasool ja Ene-Liis Semperil on julgus küsida ebamugavaid, vahel lapsikuks peetavaid küsimusi ja neil on hulljulgus oma ideed ellu viia. Ja seda suurelt.
Näiteks etendust «The Rise and Fall of Estonia» näeb publik Nokia kontserdimaja ekraanilt, tegu pole videosalvestusega, vaid otseülekandega teater NO99 ruumidest. Semper-Ojasoo on taas laiendanud teatri piire. Võimas pole mitte ainult lavastuse vorm ja mastaapsus, vaid NO99 kunstiline kõrgtase.