![Kadi Härma.](http://f10.pmo.ee/2MsR5vsA8hxVs-g_rAaxnTf8uqM=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2014/01/29/2782780t1h64c8.jpg)
Praegu tundub meie haridussüsteem liikuvat koolis lõbusa ja mõnusa ajaveetmise, aga mitte teadmiste ja oskuste nimel pingutamise poole, kirjutab Eesti Muusikaõpetajate Liidu esimees ja Keila kooli muusikaõpetaja Kadi Härma.
Praegu tundub meie haridussüsteem liikuvat koolis lõbusa ja mõnusa ajaveetmise, aga mitte teadmiste ja oskuste nimel pingutamise poole, kirjutab Eesti Muusikaõpetajate Liidu esimees ja Keila kooli muusikaõpetaja Kadi Härma.
Uudis üleminekust mitteeristavale hindamisele muusikatundides mõnedes Tartu koolides tuli Eesti Muusikaõpetajate Liidule meedia vahendusel väga ootamatult. Lugedes asjakohaseid artikleid, võib öelda, et on tore, et arvestatakse ja küsitakse õpilaste ja lapsevanemate arvamust. Kahjuks unustatakse seejuures, et koolis on veel üks osaline – õpetaja. Ükski ministeeriumiametnik pole seni arvamust küsinud Eesti Muusikaõpetajate Liidult.