FOTO: SCANPIX

Sügaval Põhja-Korea pealinna Pyongyangi all peidab end metroo, mida külastab päevas ühtede andmete järgi sadu tuhandeid inimesi.

Kuigi idee järgi peaks kommunistlikus maailmas ühistransport olema tasuta, tuleb Pyongyangis metrooga sõitmise eest siiski maksta. Selleks on vaja loovutada viis woni ehk 0.0052 eurot. 

FOTO: DAMIR SAGOLJ/REUTERS

Põhja-Korea pealinna metroosüsteem koosneb kahest liinist: Chollima ja Hyŏksin. Kokku on peatusi 16.

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Metroovõrgustik asub 110 meetri sügavusel maa all, mis teeb sellest maailma sügavaima allmaaraudteesüsteemi.

FOTO: Damir Sagolj/Reuters/Scanpix

Eskalaatorist laskumine kestab harilikult umbes neli minutit. Samal ajal lastakse kõlaritest propagandistlikku muusikat.

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Iga vähimgi vaba pind on pühendatud Kimi dünastia esindajatele.

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Perroonil on võimalik lugeda ka riikliku kontrolli all olevaid ajalehti.

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Peatused ei ole nimetatud mitte paikade, vaid hoopiski kommunistliku ideoloogia sõnavara järgi. Näiteks peatus Kaeson, mis tähendab «Võitu».

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Tipptunni ajal saabub iga kahe minuti tagant uus metroorong.

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Metroo ehitamine algas 1965. aastal. Enamik peatusi avati ajavahemikus 1969-1972.

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Suitsetamine ja söömine on metroosüsteemis keelatud. Selle eest saab suure trahvi.

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Suur osa veeremeist on soetatud 1998. aastal Saksamaa käest.

FOTO: DAMIR SAGOLJ/REUTERS

Nii mõnigi neist on läbinud põhjaliku uuenduse.

FOTO: Wong Maye-E/AP

Kuna Pyongyangi metroo asub sügaval maa all, saab sealseid jaamu kasutada ka pommivarjendina.

FOTO: Iliya Pitalev/Sputnik

Fotod: Scanpix