Spordivõistluse mõte on selgitada välja parim. Reaalsuses ei pea see väide aga sugugi alati paika.
Repliik: tobe kokkumäng
Nädalapäevad tagasi, Hispaania MM-rallil, sõitis soomlane Mikko Hirvonen neljanda koha vääriliselt. Eelviimasel kiiruskatsel manööverdas aga Fordi tiimi juhtkond ta kolmandaks. Neljandal kohal oli ta ka eile lõppenud Korsika rallil. Seekord õnnestus meeskonnal tõsta ta koguni teiseks. Hirvoneni meeskonnakaaslased teenisid selleks meelega trahvisekundeid. Lihtne, kuid mitte sportlik.
Ilmselt mäletavad paljud aastatetagust episoodi, kus vormel-1 sarjas lasi Ferrari teine number Rubens Barrichello tiimi esisõitja Michael Schumacheri lõpu eel mööda. Poodiumil pakkus aga sakslane kõrgeimat astet Barrichellole. Tobe komejant lõppes sellega, et sarja korraldajad keelasid tiimisisese kokkumängu.
Kergejõutiku kuldliigas jäeti aga ükskord võidusumma maksmata, kuna selgus, et võitja palus konkurendil finiši eel tempot aeglustada.
Taolisi sanktsioone ja reegleid tuleks rakendada ka autoralli MM-sarjas, muidu hakkab see üha rohkem sarnanema profimaadlusega, kus vastased näiliselt üksteist kolgivad, ent tegelikult on võitja varem teada.