Hitleril oli ka see eelis, et tema natsipartei nautis 20ndate keskpaigast alates ka hüppelist edu – marginaalse erakonnana alustanud liikumine võitis 1932. aastal juba vabadel valimistel parlamendienamuse.
Peamine võte, millega ajakirjandus Hitlerit hambutuna näitas, oli tema portreteerimine naljanumbrina.
Teda tituleeriti arusaamatuks karjujaks, kelle välimus meenutas Newsweeki sõnul Charlie Chaplimnit. Tema näoilme on karikatuurne. Ta on sama paljusõnaline kui ebakindel, kirjutas Cosmopolitan.
Kui Hitleri erakond parlamendis mõjuvõimu kogus ja isegi siis kui Hitlerist sai 1933. aastal Saksamaa kantsler, leidsid paljud Ameerika meediaväljaanded, et traditsioonilisemad poliitikud tõrjuvad ta kõrvale või muutub ta ise mõõdukamaks. Muidugi tunnistati, et tal on järgijaskond, ent leiti, et nad on kergesti mõjutatavad ja radikaalsetest doktriinidest ning imeravimitest lollitatud, väitis Washington Post. Nüüd, mil Hitler peab hakkama valitsuses tööd tegema, suudavad kainemalt mõtlevad poliitikud ta liikumise lämmatada, väitsid The New York Times ja Christian Science Monitor. Dramaatilistest instintidest ei piisa, valitsedes paljastub tema tasakaalutus ja mõtte pealiskaudsus.
Pärast seda, kui Hitler kantsleri ametikohale asus, kirjutas The New York Times, et edu annab Hitlerile vaid võimaluse paljastada Saksa avalikkusele oma tegeliku kasutuse. Ajakirjanikud arutlesid, kas Hitler kahetseb juba, et võttis vastu kabinetikoha, kus peab tegeliku vastutuse võtma.
Jah Ameerika press mõistis Hitleri hästidokumenteeritud antisemitismi 1930ndate alguses pigem hukka. Aga oli küllalt erandeid. Mõned ajalehed näitasid teateid Saksa juutide vastu suunatud vägivallast hoopis propagandavõttena, milletaolised vohasid Esimese maailmasõja ajal. Paljud, isegi need, kes vägivalla kategooriliselt hukka mõistsid, teatasid korduvalt, et see on lõppemas ja kaldusid nägema võimalust, et taastub normaalsus.