Nõiajahi peatamiseks tuleks tegeleda nendega, kes peavad jahti ning usuvad endiselt vananenud tõdesid, ehk panustada inimeste harimisse. 2005. aastal süüdistasid teised pereliikmed Londonis elavat kaheksa-aastast tüdrukut nõiduses, mispeale talle tšillipipart silma määriti, et kurat välja peksta. Õnneks tegutsesid võimud kiirelt ning perekonnaliikmed võeti vastutusele. Loodud on ka programmid, mille eesmärk on inimesi HIVi, teaduse ja meditsiiniga seoses valgustada.[13] Kui neisse teemadesse järjekindlalt panustada, võiks loota, et mingil hetkel otsustab ka vaimupimeduse jõud taanduda.
[1] Pavlac, Brian A. 2011. «Ten General Historical Theories about the Origins and Causes of the Witch Hunts»
[2] Ruben, Aarne 2016. «Nõiaprotsessid Eestis». Tallinn: Varrak, lk 27–29.
[3] Levack, Brian P. 2006. «The Witch-hunt in Early Modern Europe. Harlow: Pearson Education», lk 111.
[4] Ruben, Aarne 2016. «Nõiaprotsessid Eestis». Tallinn: Varrak, lk 43.
[6] Kors, Alan Charles; Peters, Edward 2001. «Witchcraft in Europe 400-1700: A Documentary History». Philadelphia: University of Pennsylvania Press, lk 188.
[7] Levack, Brian P. 2013. «The Oxford Handbook of Witchcraft in Early Modern Europe and Colonial America». Oxford: Oxford University Press, lk 452.
[8] Ruben, Aarne 2016. «Nõiaprotsessid Eestis». Tallinn: Varrak, lk 16.
[9] Horowitz, Mitch 2014. «The Persecution of Witches, 21st-Century Style.» – The New York Times, 04.07.
[10] García, Ana Dols 2013. «Voodoo, Witchcraft and Human Trafficking in Europe». – The UN Refugee Agency, Policy Development and Evaluation Service.
[11] Horowitz, Mitch 2014. «The Persecution of Witches, 21st-Century Style.» – The New York Times, 04.07.
[13] Schons, Mary 2011. «Witch Trials in the 21st Century». – National Geographic Society, 21.01.