«Ees on põnevad ajad,» kommenteerivad värsket tehingut valdkonna asjatundjad nagu ühest suust. Seda kahtlemata, nii ettevõtetele endile kui ka klientidele. Interneti pidev kättesaadavus on juba praegu midagi täiesti enesestmõistetavat, kuid pelgalt mobiilsidest ei piisa – seda ressurssi tuleb teiste kasutajatega jagada ning andmemahul on piir ees. Niinimetatud asjade interneti ajastu tuleb aga hooga lähemale, nutikodudes võrgus olevad seadmed vajavad suhtlemiseks kiiret ühendust.
Starmani ostuga lisab Elisa endale kaablivõrgu võimalused. Seega läheb paljudel Elisa ja Starmani klientidel elu edaspidi kahtlemata lihtsamaks, sest kogu teenustepaketi – telefon, internet, TV – saab edaspidi ühest kohast. Teine suur tegija ootab turul juba ees, kui aasta alguses sai Eesti Telekomist Telia Eesti ning EMT ja Elioni asemel võeti kasutusele Telia kaubamärk.
Niisiis tõotab tulla tõeline gigantide heitlus. Käed rüpes ei saa kumbki istuda, arendada ja investeerida tuleb kõvasti. Teenuste sisu läheb mitmekesisemaks ja paremaks. Näiteks see, milliseid filmikanaleid pakutakse või milline on videolaenutuse valik, võib olla juba praegu määrav tegur teenuse pakkuja valikul. Tulevikus, kui nutiseadmeid tuleb koju järjest juurde, võidab see, kes suudab kliendile pakkuda parimat ja turvalisemat terviklahendust.
Kindlasti tõotab kliendijaht panustamist turundusse ja reklaami. Samas ei maksa unustada, et konkurents niisugusel oligopoolsel turul (vähe osalisi, sarnased tooted) pole täielik, mistõttu ei maksa odavamatest hindadest tingimata unistada. Ennemini öeldakse kundele, et sama või parem juba pisut suurema summa eest saab kõike tunduvalt rohkem.
Kuid kahtlemata leidub vähemasti Eesti turul ka hinnatundlikke kliente, kes eelistavad pigem lihtsamat ja soodsamat lahendust ning mõtlevad, milleks mulle nii rikkalik teenustepakett, kui ma suurt osa neist tegelikult ei tarbigi. Mõnel inimesel on ju ka nutiajastul teadlikult taskus nuputelefon. Siinkohal pakub mõningast lohutust teadmine, et turule jääb peale kahe gigandi vähemalt esialgu ka tegijaid, kes tegutsevad peaasjalikult ühes valdkonnas, näiteks mobiilsideturul.