/nginx/o/2016/12/09/6159071t1h2fd0.jpg)
Kui septembris sai pikka aega Eesti Rahvusringhäälingu sporditoimetust juhtinud Marko Kaljuveerist (52) Eesti Meedia peaprodutsent, oli tema sõnum lihtne: «Võtame eesmärgiks kõik selle, mis Eesti spordihuvilistele võiks huvi pakkuda.»
Kui septembris sai pikka aega Eesti Rahvusringhäälingu sporditoimetust juhtinud Marko Kaljuveerist (52) Eesti Meedia peaprodutsent, oli tema sõnum lihtne: «Võtame eesmärgiks kõik selle, mis Eesti spordihuvilistele võiks huvi pakkuda.»
Alasid, mida Eesti Meedia vahendab, ongi järjest lisandunud. Nüüd on selge, et ka kroonijuveeli, olümpiamängud, toovad 2018. ja 2020. aastal Eesti publikuni põhikanalitena Postimehe veebikeskkond, Kanal 2 ja Kuku raadio. See on suuresti kaheksandat korda teleõiguste läbirääkimisi pidanud Kaljuveeri töö.
Kogemus loeb. On hetki, mida rahvuslik teadvus kunagi ei unusta, ja need tuleb kinni püüda. Sõnas ja pildis. Kaljuveer pole kunagi olnud ainult mänedžer, vaid seisnud ise reporterina kaamera ees nii staadionikatla päikeselõõsas kui ka suusakeskuse lumetuisus. Kaljuveer teab, mille eest ta vastutab, ja teeb ära.