Kui 6. klassis peaks selge olema, et kui tahad end hästi tunda, tuleks vähem õgida ja lakkuda ning rohkem liikuda, siis Tervise Arengu Instituut (TAI) kütab pidevalt hunniku raha reklaamibüroodele, et tõestada: köögiviljad kõlbavad süüa, kala on kasulik jne. See raha läheb isegi asja ette, sest ehk leidub sihtgrupp laisku emasid, kes nuumavad oma lapsi iga päev vaid makaronide ja limonaadiga ega viitsi neile suppi ja kompotti keeta. Seda õiget eestlase toitu, sest me pole ju mingi makaronirahvas.
Talgud ja laulupidu, mulgikapsad ja rahvanaljad
EASi brändimeeskond pani pead kokku ja sõnastas, et eestlased on kõik need, kes end eestlaseks peavad. Täpsemalt aga sellised tegelased:
«Mõtleme oma peaga. Eestlased on põikpäised põhjamaalased, kes ei armasta ettekirjutusi ega usalda käske kõrgemalt poolt.
Teeme ära. Karm ilm, pimedad talved ja lühikesed suved on muutnud meid asjalikuks ja kiireks. Me ei jutusta pikalt, vaid asume asja kallale.
Oleme hajusad. Meid on vähe, elame üksteisest kaugel. Kui vaja, tuleme aga kokku ja teeme talgud. Laulupidu, Teeme Ära, Skype, TransferWise. Anna meile probleem, me paneme võrgustiku tööle.
Hoiame looduse poole. Seda, mis meil on, hindame ja kaitseme. Meie õhk on üks maailma puhtamaid ning 40 protsenti meie metsast on mahe.
Julgeme katsetada. Usume, et tehnoloogia muudab elu paremaks. Eesti on inimkonna teerajaja e-ühiskonna küsimustes ning igaüks võib sellest osa saada, hakates e-residendiks.»