Olev Remsu arvab, et oma sõnaga võib vabalt ümber käia ja selle eest ka tasu võtta tema Postimehe kolumnistina, kuid mitte luteri kiriku vaimulik ehk «inimene, kes käib mõõduka tasu eest siit ja sealt tonte välja ajamas». Justkui oleks Olev Remsu enda kolumn midagi muud kui mõõduka tasu eest sõnaga tontide välja ajamine.
See, et vaimulikud teenivad oma leiva sõnaga tööd tehes, ei ole uudis. Miks ei tohiks nad seda edaspidi teha, kui neid kuhugi kutsutakse ja seda teha palutakse? Kas ajakirjaniku leib on ausam kui vaimuliku oma? Kas ERMi vaimne isa Jakob Hurt ei teeninud oma leiba ausalt? Olgu tõe huvides nimetatud, et ERMi õnnistamise eest ei küsinud keegi ega tasunud keegi sentigi.
Olev Remsu, muretsedes sõnavabaduse pärast, unustab usuvabaduse ja usklike inimeste õiguse võrdselt teistega oma sõna kasutada ja arvamust avaldada. Teadupärast ei ole inimõigused hierarhilises tähtsuse järjekorras, et võiksime öelda: usuvabadus allub sõnavabadusele! Ka on minul küsimus, kas Olev Remsu arvates ei või usuvabaduse eest seista, kasutades selleks sõnavabadust? Tuletan ka meelde, et ma juhtisin ERMi sobimatule eksponaadile tähelepanu oma Facebooki kontol, mitte ajalehe veergudel. Arvan, et selles ruumis on isegi minul kui usklikul inimesel õigus oma arvamust avaldada.
Mis puudutab seda, et ERMi avamisel oleks võinud olla õnnistajate hulgas ka mõne teise konfessiooni või religiooni esindajad, vastan: jah, miks mitte! Remsu väidab, nagu ei tahaks keegi teiseusulist enda kõrval näha. See väide põhineb linnalegendidel ja eelarvamustel. Ma ei tea Eestis ühtegi juhtumit, kus eri usundite või kirikute vahel oleks nii suured pinged, et üritustelt, kuhu neid on koos kutsutud, lahkutaks või ei tegutsetaks üksteisega koos. Eesti Kirikute Nõukogu ühendab praegu kümmet Eesti levinuimat kristlikku konfessiooni, mille juhid kohtuvad regulaarselt iga kuu ning ühiseid palvuseidki peetakse keskmiselt neli-viis korda aastas. Üks selline leiab aset reformatsiooni 500., juubeliaasta avamise raames juba eeloleval pühapäeval Oleviste kirikus.