USA-l on variante, kuid ükski neist ei ole eriti hea. Läbirääkimiste puhul on vähe põhjust uskuda, et Põhja-Korea annaks käest oma parima tagatise ellujäämiseks. Põhja-Korea on tihti kasutanud läbirääkimisi venitustaktikana, et saada juurde aega oma tuuma- ja raketivõimekuse arengu edendamiseks.
Sanktsioonid või diplomaatia?
Veel üks võimalus on jätkata praeguse laiaulatuslike sanktsioonide poliitika mõne versiooniga. Probleemiks on aga see, et sanktsioonid pole piisavalt tugevad, et sundida Põhja-Koread oma tuuma- ja raketiprogrammidest loobuma. Osaliselt on olukord selline, sest Hiina, kes kardab suurt pagulaste sissevoolu ning Põhja-Korea varisemise korral ühinenud Koread Ameerika strateegilisel orbiidil, tagab tõenäoliselt vajaliku kütuse ja toidu sissevoolu.
Tulemusena on loogilisem keskenduda diplomaatiale Hiinaga. Pärast Lõuna-Korea ja Jaapaniga tihedalt konsulteerimist peaks USA kohtuma Hiina ametnikega, et arutada, milline ühendatud Korea välja peaks nägema, et vaigistada mõnd Hiina muret. Näiteks ei tohiks ühendatud Koreal olla tuumarelvi ning poolsaarele jäänud USA sõjaväelised jõud oleksid arvuliselt väiksemad ja asuksid rohkem lõuna pool kui praegu.
Muidugi on ka võimalik või isegi tõenäoline, et sellised garantiid ei vähenda oluliselt Hiina toetust Põhja-Koreale. Sellisel juhul on USA-l veel kolm võimalust. Üks neist on elu Põhja-Koreaga, kellel on raketid, mis võiksid tuua tuumarelvad USA pinnale. Poliitika muutuks kaitsvaks (positsioonidele paigutataks veel raketitõrjesüsteeme) ja tõrjuvaks ning Põhja-Korea mõistaks, et tuumarelvade kasutamine või levitamine lõpeks režiimi lõpu ja võimaliku tuumavasturünnakuga. Kasutusse võidakse lasta ka küberrelvad, et tõkestada ja pidurdada Põhja-Korea programmi arengut.