Ma ei tea, kas sellise elukohatõendi väljastuse korraldus on kohaliku omavalitsuse, siseministeeriumi või veel kellegi kolmanda asi. Mul on sellest kodanikuna ka sügavalt ükskõik, mul puudub huvi bürokraatia soolikates ringi kaevata. Ma tahan, et seda teeks minu eest inimene, kellele minu maksudest palka makstakse. Mul on vaja «head tsaari», kellele saaks mure ära kurta ja kust ma saaks ka mõtestatud tagasiside, kõrvad hakkaks liikuma ja saaks ka mingi mõistliku tagasiside ja teenuse parema korralduse.
Kui majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi tehti omal ajal side ja riigi infosüsteemide asekantsleri ametikoht, kus algul oli Andrus Aaslaid ja nüüd Taavi Kotka, siis on märgata, et inimesed proovivad sarnaste muredega sinna pöörduda. See on kõige lähem ametikoht sarnasele e-teenuste tsaarile, kes millegi eest vastutada võiks. Siiski ei vastuta see ametikoht praegusel kujul otseselt riigi teenuste sisu eest ja palju selliseid pöördumisi on sealtpoolt pareeritud soovitusega leida siiski üles otseselt asja eest vastutav ametkond ja nendega edasi suhelda. Kodanikul aga tihti jõud raugeb ja nii ei jõua head mõtted õigesse kohta välja.
Ühendkuningriigiga (UK) seostub praegu peamiselt Brexit, aga juba tükk aega enne seda jõudis minuni Government Digital Service, mis on Suurbritannia riigi digitaalteenuste kompetentsikeskus. Kuigi UK teenuste taseme üle võib naerda ja popp on rääkida, kuidas seal on kõigeks paberil gaasiarvet vaja, siis GDS-saidil kohtab märksõnu service design, user needs, research ja muid inimkesksele lähenemisele viitavaid märksõnu. 2016. aasta interaktsioonidisainerite konverentsil võitsid nad Future Voice auhinna ja neid peetakse mõnes disainiringkonnas oluliseks riigi e-teenuste suunanäitajaks nt Austraaliale ja USA-le.