/nginx/o/2016/07/29/5669183t1h048b.jpg)
Punaste busside pealik
/nginx/o/2016/07/29/5669183t1h048b.jpg)
Soomlane Lauri Helke vastutab Šoti miljardäri punaste busside edu eest nii Eestis kui ka Soomes. Kui Onnibusist on Soomes saanud ühisveoteenuse teerajaja, siis Superbusi kahekordsed bussid peaksid Eestis neil päevil viimaseid ringe tegema.
Konkurentide hinnangul ei õnnestunud Superbusil piisavalt kiiresti piisavat hulka siinseid reisijaid võita, mistõttu loobuti. Eestis tühjalt sõitvaid busse oli vaja Soome. Nüüd otsivat firma lahkumiseks ettekäänet. Helke süüdistab ebaedus aga Eesti bürokraatiat ja piiranguid – siin ei saavatki edukat äri ajada. Natuke õigust on ilmselt mõlemal.
Ent Superbus ust pauguga kinni ei tõmba. Kui Soome turg vallutatud, siis on šotlase bussid tõenäoliselt Eestis tagasi. Küllap tuleb ülekohtu all kannataja kuvand firmale siis kasuks, nii et nad saavad naastes endale esialgu ka tühjalt sõitmist lubada. Eesti bussifirmadel pole seega põhjust lipsu lõdvaks lasta.