Kuigi enamikus neis rünnakutest said inimesed viga ja surma, on mõned kirjanikud välja toonud topeltstandardid meediakajastuses ja esile tõstnud «avalikkuse pealtnäha erinevad reaktsioonid Belgia pommidele ja rünnakutele Türgis.»
Meedia terrorirünnakute kajastamise iseloom ja silmapaistvus on heaks näiteks rahva reaktsioonide hindamiseks – kas lugu on esikaanel või peidetud kolmeteistkümnendale leheküljele? On ka palju teistsuguseid avalikke reaktsioone – näiteks Pariisi rünnakutele järgnenud maailma juhtide solidaarsuskokkusaamine, ametlike lippude poolde masti laskmine valitsushoonetel ja oluliste monumentide valgustamine kannatada saanud riigi lipuvärvides.
Aktiivsus sotsiaalmeedias, nagu näiteks Twitteri hashtag'ide kasutamine ja Facebooki profiilipiltide vahetamine solidaarsuse näitamiseks on samuti tugevad näitajad rahva reaktsioonide kohta.
Kõikidele eelmainitud indikaatoritele peab aga lähenema ettevaatlikkusega. Rahva reaktsiooni hindamine vihahooks sotsiaalmeediat jälgides tõstatab näiteks küsimuse selle kohta, kui palju on ligipääsu arvutitele. See pole ka ainuke faktor – nimelt kõik ei pruugi näha sotsiaalmeediat õige vahendina avalikult solidaarsuse väljendamiseks.
Ühist pinda otsides
Pealtnäha erinevate lääneriikide rahvaste reaktsioonide puhul kogu maailmas toimuvatele terrorirünnakutele, võivad rolli mängida erinevad tegurid, sealhulgas ajakirjanike levik ja ligipääs. Teised on välja pakkunud rassistliku narratiivi. Will Gore, kirjutades ajalehes The Independent märtsis Brüsselis toimunud rünnakute kohta, võttis oma mõtte kokku sõnadega, et «lahti on rullumas fundamentaalselt rassistlik narratiiv... me väärtustame valgete eurooplaste elusid rohkem kui tumedanahaliste inimeste omi väljaspool Euroopa piire.»
Veel üheks teguriks on aga lääneriikide ühine kultuuriline ja ajalooline pärimus, mis võib keerulistel aegadel paista kõrgendatud. Üks artikkel väljaandes The Atlantic pakkus, et «ameeriklased on palju tõenäolisemalt käinud Pariisis kui Beirutis, või Kairos või Nairobis või ükskõik millises linnas, mis on üle elanud veriseid rünnakuid. Kui nad ei ole isiklikult Prantsusmaa pealinna reisinud, on nad tõenäoliselt näinud sadu filme ja telesarju, mille tegevus seal toimub ning oskavad nimetada vaatamisväärsusi. Eriti Pariis on mingil määral kõrgkultuuri sümboliks.» Ameeriklaste asemel võib siin nimetada ka enamikku lääneriikide publikuid.