Järgnesid halvamaiguline vabandus ja avaldus, et teatri nõukogu küll teadis sellest, aga... Kahjuks ei ole endiselt kostnud, et tegu oleks millegi muu kui teadaandega tegelikkusest. Isegi «NO75 Ühtset Eesti suurkogu», kus loodi uut erakonda ja raputati Eesti poliitmaastikku, alustati teatega, et see on just nimelt teatriprojekt.
Teisipäeval, samal ajal kui Eesti Päevaleht avaldas loo, mis kinnitas, et NO99 kunstilise juhi Ene-Liis Semperi ja tema elukaaslase Ojasoo teatrist eemaldumisega on seotud üksjagu intriige, ilmus Postimehe veebis lugu, et teatrijuhid võtavad endile inspiratsiooni ammutamiseks ja mõtete kogumiseks aastase vaheaja. Paistis, justkui keerutaks konkurent intriigi seal, kus seda ei ole.
Sedapuhku seda rõõmu aga polnud. Ajakirjanikud, kes asusid uurima, kas ja milline intriig siis on, avastasid lisaks küllalt loogilistele teatriprobleemidele veel midagi, mida teatri nõukogu pole näiteks asjassepuutuvaks pidanud. Ojasoo lõi naist, kes on olnud nii ta alluv kui ka armuke. Juhtum jõudis politseisse ja samal ajal, kui käis menetlus, sai Ojasoo presidendilt teenetemärgi. Lugu sai ametliku lõpu lepitusmenetlusega, kus kannatanu seadis Ojasoole ka tingimused, mida too peab täitma. Millised, jääb nende vahele.
Ojasoo, kes juhib ühiskonna valvekoera rolli võtnud teatrit, teatas aga juhtunut kommenteerides, et tal on küll kahju, aga see on eraasi. Järgnes valulik avalik reaktsioon, ja tuleb tunnistada, et keset seda tormi tekkis soov, et samasuguse hukkamõistu saaks ka vähem prominentsete osalejatega vägivald. Siiski oli hea meel selle üle, et ei kõlanud vägivalda ja vägivallatsejat õigustavaid hääli.